Gamzeliimm Merhaba 16+2 haftalık hamileyim. Genel olarak hep sarımsı akintim geliyordu doktorum normal olduğunu söyledi ama bu kez Tüm gün boyunca yeşil sarimtak gibi sulu ve topak topak akintim geliyor. Bu sorunu yaşayan var mı? Enfeksiyon olabilir mi? Doktor randevum 2 hafta sonra.
Sghslove Gamzeliimm enfeksiyondur canım arama şansın varsa ulaş doktoruna bir ilaç tavsiye eder muhakkak. Kullanabileceğin hafif ilaçlar var. Kaşıntı vs oluyor mu?