ipek_123 kesinlikle canım benım doktorum özge hanım ilk gebelıkte 1 kez ona gıttım o bebeğim düşük oldu ikinciye hamıleyım sımdı 14 haftalık su an maddi acıdan dolayı devlette Erol yazara gıdıyorum ana son 2 ayimda özge hanıma gıtcem Allah nasıp ederse özge hanımla yapmayı istiyorum dogumu