Cananemre Benim 20 haftadan itibaren yara olmaya başladı göğüs uçlarım. Garmastan diye bir ilaç verdi doktorum. İlave olarak ayva çekirdeği kullandım. Bu ikisi biraz iyi geldi ama sürekli tekrarlıyor. Şimdi 37 haftalık olduk durum hala değişmedi. Lansinoh kullanmaya başladım o biraz daha iyi geldi gibi.