Merve-yoruk97 Kızlar 39+5 haftamdayım sürekli büyük tualetimi yapıyorum neden bilmiyorum kusura bakmayin ama bazen ishal oluyo hatta ve bu yüzden emoreyit cıktı krem kullansam birşey olur mu özür dilereyerek söylüyorum tualetimi yaptigimda canim aciyo daha önce bu durumla karsilasan var mı varsa hamileyken krem kullandınız mi zararlı değilse kullanicam önerdiğiniz krem varsa veya yapmam gereken şeyler olursa tavsiyelerinizi dinlerim
Turna20 Merve-yoruk97 onu doktora sor canım bence ama normal doğummu yapacaksın? Hemoroidini daha fena yapabilir ıkınmak.bu durumu kesinlikle doktoruna söyle bilsin
Merve-yoruk97 Turna20 tamam canım saol teşekkür ederim evet normal dogum düşünüyorum 1 ekim doğum tarihimi verdi ama şuan hala bir kıpırtı yok