Bserappp Resmen artık uzmanlık alanım oldu canım anlatim ben sana 🤦🤦 ilk evlendiğimde iki aylık evimden bu yüzden taşınmıştım çünkü komple binada vardı ve illaki çoğalacaktı ve en büyük fobimdir gördüğüm an evi terketmistim on gün icinde taşındık kabus gibiydi her şeyi baştan yıka temizle.. İkinci evimdede taşındığımız hafta bu defada duvardan tavandan tıkırtılar gelmeye başladı meğerse varmış yönetici söylememiş bize tabi tasinamadik bu defa. Yeşil renkte taş gibi bir ilaç var onu köşelere, kapı eşiğine, tezgah altlarına döktük birde karışım yapılıp duvarlara tavana alt dolap içlerine sıktık o çok etkili olduğu için bir gün evde kalmadık çok şükür öldü gitti birdaha göstermesin Allah🙏 Balkon giderlerini banyo giderlerini kare taşlarla kapattım ilkine ordan girmiş, ikincide sucunun lavabo altında unuttuğu bir delik vardı her türlü minik boşluktan giriyor pis şey. Derzle kapattık her yeri. Ve asla un ve bakliyat aşağı dolaplara koyma benim hepsi talan olmuş yemişti en çok onlara dadanirmis. Ve plastiklerine dikkat et ısırma izleri varsa direkt at ısırdığı yerden mikrop yayılır öldürüyor..