Sibella86 merhaba tatlim
Kiloya takilma bence canim
Benim bebiş 36 haftalikken 2817 qram gelmişti.37+4 de doğim yapdim.2900 qram olarK doguldu.hem ultrasiondada dogum oncesi 2900 goadermksdi.36 haftalikdaki kiloya doktorum gayet guzel demisdi bana.38de dogarsa hatta 3kiloyu aşa biler dedi.ama oyle olmadi.2900 doguldu.2 haftaya sadece 83 qram aldi.haftaya 41 qram düşuyor yani oncesinden geri cikardi kilosuna gore.ama doktor normal dedi kilosuna.boyu cok uzun doguldu ama😄.dogdugundan 2 hafta sonrasi bebeyomin kilosu 3700 olmuşdu.yani hizli kilo aldi toparladi kendini.ayrica 2900 doğsa bile hastaneden 2700le cikmisdik ve sarilik olupda 2600 kalmisdi kilomuz.ama 2 haftaya 1 kilo almak cok fazlaydi hende guzeldir dedi kilosu.1 ayimiz hic bitmemisdi kilomuz 4610 qram geldi.giderek tompiklesiyor🥰41 gunluk simdi artik kollarima çoik agirlik yapiyor belkide 5 kiloyu gecmis.hiç 2900a dogulan bebeye bnzemiyorku dogdukda çok minikdi🤭şimdi gayet guzel toparladi kendini
Yani sozum bu icin ttakma kafana canim.ben son haftalarda yememi azaltdim diye bebeyim oyle kilo aldi.yoksa haftaya 300 qram alirdi her zaman.dogdukdan sonra oyle kilolandiki hic kimse inanamiyor evde ki hemin bebekmişmi😊sende uzulme en guzeli bi dogsun bi dogsun bakicaksin nasil kilo alir