Anasinifci Dramamine kullanıyordum işe yaramadığı için doktor bunu önerdi ama korkuyorum kullanmaya normalde kemoterapi alan hastalar kullanıyormuş bulantı olmasın diye kullanan var mı ne yapmalıyım😭
UlkuDuran Kullan canım bende dramamine kullandım hiç bir faydası olmadı. Doktorum onyzd yazdı hatta 8 mg alıp 2ye bölüp kullandım daha kârlı oldu. İlk zamanlarımın kurtarıcısı diyebilirim. Korkma zararı olsa doktorun vermez.
UlkuDuran Anasinifci kullanmadığım günler kötü oluyordum zaten. 12. Haftadan 16. Haftaya kadar her gün kullandım