Eso-1234
Merhaba kızlar 6 hafta 5 günlük hamileyim ufak lekelenmelerim oldu doktor bebeğin iyi ama düşük olabilceği için ilaç iğne yazdı 1 ila 1.5 hafta yatak istirahati dedi ama ben daha bu durumu idrak edemezken birde yatağa bağlı kaldım sürekli eşimle tartışıyorum engel olamıyorum hala inanamıyorum çünkü ben aylık iğne oluyordum nasıl hamile kalabildim şaşkınım :) yardımlarınızı bekliyorum