Tupbebekhikayem__
Arkadaşlar size iki sorum olucak.birincisi bu iğneyi olur olmaz bi öksürük başkadı bende ama kesintisiz 5 dakika boyunca nefes alamadım somra rahatladım bu yan etkisimi?ikinicisi 3 günde 1 olmanız lazıö dedi cumartesi akşamı oldum o günğ de sayıp pazartesi mi olacağım yoksa salı günü mü? Sanki bir gün geçe kalsa bişey olur diye korkuyorum bu arada kanamam yok tüp bebek olduğu için tedbir amaçlı kullanıyorum