EbruUslu Arkadaşlar 9 haftalık hamıleyım bu sabah yurt dısından gelen tavuk sosisi vardı dolabın soguk gozunde kızartmak ıcın cıkardım herhangı bı bozukluk yoktu bır ıkı ısırık aldım bı tanesınden sonra dogradım ama yıne bı bozukluk gormedım.daha sonra kızarırken paketıne bakmak aklıma geldı tarıhı 12 gun gecmıs. Attım bende komple ama o bı kac ısırık bişey yaparmı bıde bu toksoplazma dıyolar ya cıg etten bulasan o tavuk be hındıde var mıdır
Ekksl Çiğ et ve ışıl işlem görmüş sosis,sucuk,pastırmadan, iyi yıkanmamış sebzeden bulaşabiliyor. Yememekte fayda var ama bir iki ısırıktan bir şey olacağını düşünmüyorum. İçini ferah tut.
EbruUslu Ekksl ya cok dıkkat ederdım aslında ama bı anlık dalgınlıkla unutmusum sımdıde korkuyorum inşallah bişey olmaz 😌
[silindi] EbruUslu kızartsanız bile sosis salam sucuk bunlar zararlı şeyler hamilelikte yemeyin. Kızartsanız da yemeyin
EbruUslu [silindi] evet bende bılıyordum bunu ama ıste bı anlık dalgınlık normalde eve almam zaten ama cocugum sevıyor dıye getırtmıstım okadar zaman da yemedım ama bugun olacak ya bır ıkı ısırık bakım dedım tadında degısıklık var mı dıye😫 keske direk atsaydım
Perimasali89 Bu tür ürünlerde tarihi geçmemiş bile olsa yurtdışı ürünü yiyemem ama birşey olmamıştır bence
EbruUslu Perimasali89 bence yurt dısında bu urunler daha güzel oluyor bende bırdakılerı yemıyorum.içindekilerde % 69 tavuk yazıyor bırazda hındı varmıs ınt baktıgımda hamılelıgın ilk aylarında bulaşma riski daha az mış yinede insan korkuyor işte hfta ıcı gidio toksoplazma tahlılı yaptırıcam inş birşey cıkmaz
[silindi] EbruUslu olsun Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Ben 6 haftalığa kadar hamile olduğumu bilmiyordum ondan önce sucuk pastırma yemiştim. İçinizi ferah tutun. Doktora gittiğinizde kan tahlili istersiniz içiniz rahatlar ama şu an sıkıntıya düşmeyin 🙏
EbruUslu [silindi] çok sağolun işte anne olunca ınsan kendınden cok bebeğini düşünüyor elimde değil ben şimdi dr gidene kadar kendımı yerım
[silindi] EbruUslu kendini daha bir çok konuda yiyeceksin bu daha başlangıç 🙂 biliyorsunuzdur 2. gebeliğiniz hamilelikte evham zaten başlıca bi olay 🙂 sağlık ocağı bu testi yapar belki
EbruUslu [silindi] malum hafta sonu kaderim çilem git de barı hafta ıcı yap demi neden hafta sonu yani😂