Dorukceren 30 haftalık gebeyim dişim çok ağrıyor diş doktoruna gittim çekmedi lütfen yardımcı olun nasıl geçer ne yapmalıyım 😭😭
Dudu_Ozer Dorukceren bende çok çektim dişten benimde çekmediler ben çok ağrılı olduğu durumlar karanfil koyuyodum uyuşuyodu orası karanfilinde bir zararı yok istediğin kadar koyabilirsin
Kubuuu1 Dorukceren son haftalarda hicbi işlem yapmıyorlar malesef. Karanfil koyun dişinizin üzerinde bekletin ağrıyı kesiyor karanfili sıcak suda bekletip suyunu da için gargara yapın