Gulsahf Kızlar gögüş pompası lansinoh mu alayım yoksa mamajoo mu bilemedim ikisi arasında kararsız kaldım ilk gebeliğim kullananlar bilgi verebilirler mi acaba 😁🥰
Superfreshlerim Gulsahf Arymy arkadaşlarım philipstsn çok memnun olduklarını söylediler o yüzden philips alacağım, yorumlarıda iyi bayadır araştırıyorum, daha zamanım var diye belki biraz daha indirimli yakalarım diye bekliyorum
Kubuuu1 Gulsahf lansinohu bilmem ama çalıştığım yerde mamajoo satıyoruz gerçekten çok iyi bir marka doktorlar da genelde onu tavsiye ediyor
Arymy Ben de dün aynı şeyi sordum kimse cvp vermedi. Kız kardeşlerime sordum onların üçü de medela kullanmış memnun kalmış ben de ondan almaya karar verdim🤗
Hacer_ikiz_gebe Gulsahf baktımda baya indirim var ben gerçek fiyatlarını bilmiyorum gerçek indirim mi yoksa önce bindirip sonra mı indirmişler gögüs kalkanı falan
Gulsahf Hacer_ikiz_gebe valla bende bilmiyorum ki ortalama fiyatlar nasıl baska sitelerede bakmak lazım 🤷🏻♀️
Asliemirpeker Şuan lansinoh elektrikli teklisini kullanıyorum çok şükür inanılmazmemunum. Keşke gögüsümü alablse. Elek. Gidecwk die çok korkuyorum .. tekli iyi ama çiftli olanlarda motor güçü düşüyormuş...