Ecemsbaby evet ben özelde yaptım. Sonda benim en korktuğum şeydi hatta sonda takılınca ameliyat stresini bile attım. Çok yanma oluyo acıma demeyeyim de. Bi de benim idrar yolu enfeksiyonum çok olmuştu o da etki etmiştir dedi hemşire. Çıkarırken de aynı yanma oluyo. Ben sezaryen oldum ama normalde sonda takılmıyo diye biliyorum ben. Hemşireler çok ilgilendi saat başı tansiyon nabız, ağrı kesici falan sürekli geldiler çok tatlı davrandılar. Sevimli hemşireler geldi bana şansıma 😊