Lvnya
Benim 9 yaşında bir oğlum var. Çoook zor ikna olmuştum ikinci çocuğa belki kız olur diye 😅 şuan bir belirsizlik içindeyim kız dediler erkek dediler ne olduğu belli değil. Belki de ben hala kız çocuğun da umutlu olduğum için öyledir bilmiyorum işte 😂 daha korunmayı bıraktığımız ilk günden beri kız istediğim için sadece kız ismi düşündük. Doktorlar ilk başta kız deyince havalara uçtuk. Gittik elbise falan aldık. Sonra erkek dediler. Daha küçüğüz Allahtan o yüzden kesin inanamıyorum 😅 erkek çocuğunu kafamızdan o kadar çok silmişiz ki isim bile düşünmemişiz. Oğlumun adı Doruk ona uyumlu olsun yada D ile başlasın isityoruz ama yok bulamıyoruz. Bulduklarım da içime sinmiyor 😑