sumbul7777 Kızlar bugün 40.haftamızı doldurduk Resmen gelmeyeceğim diye inat ediyor Çarşamba gününden bu yana sancı falan yoktu dün biraz belim ahrıdı adet sancısı gibi agrım oldu çocuk altıma baskı falan yaptı ama hepsi düzensiz ve sancı denemeyecek kadar can acıtmaz şekilde ☹️ Birde afedersiniz vajinamın kenarlarındaki kemikler agrıyor popoma kadar bacaklarımın iç kısmı neden acaba ?
Ezgib A_syma benim 2 hafta agridi yatakda yatarken dönerken dahada hissederdim suyumun gelmesi ile 36+5 de erken doğum yaptım sancim yoktu suni ile oldu
Arambaby Bende öyleyim 39+2. Duzensiz ve dayanilabilir agrilar oluyo sonrasinda hepsi geciyo sabsh kalkinca
Arambaby Neden sancilarimiz kendiliginden baslamiyo :( vucudumuz normal doguma adapte degil mi. Disardan mudahale olmadan dogum yapmak istiyorum