Betul_12 okurken kendi yaşadıklarım geldi aklıma. 12 sene önce oğlumu aynı senin yaşadığın şekilde doğurdum, epiduralden ıkındığımı hissedemiyordum, doktor da ıkınamadığımı söylüyordu zaten. (Ikınamamama rağmen doğumdan 15 gün sonra hemoroid -basur ameliyatı oldum). bastırdıklarında kaburgalarım kırılacak sanmıştım, en son vakumla almak zorunda kalmışlardı. 2 gün yoğun bakımda kalmıştı oğlum. Allah’a şükür oğlumda hiçbir sorun olmadı. Çok da zeki bir çocuk :) Şuan 2. Hamileliğim çok korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye ama sezeryan daha da korkutuyor.