zhrszcylcn
10+4 günlük hamileyim. ayağa kalkınca elim ayağım boşalıyor, düşecek gibi oluyorum normal mi, aynı durumları yaşayan var mı?
zhrszcylcn
keşke birileri cevap yazsaydı :(
Turkan123
Ilaç içiyor musun
zhrszcylcn
Turkan123 progestan ve folik asit
balarisii
Bi kan tahlili ver derim değerlerin düşük olabilir benim demir eksikliğim ve vitamin eksikliğim var ondan çok halsiz oluyodum şimdi takviye alıyorum
Turkan123
Bende de böyle oluyordu 21.haftadayım hala da devam ediyordu doktora gözüktüm kansızlık+kanda mikrop+idrarda enfeksiyon çıktı yani bir doktora gözük en kısa zamanda tabi doğrusunu yine de onlar bilir sen içini ferah tutmaya çalış korkma daha yenisin
Seedosss
10 haftalik hamileyim bende de yorgunluk hissi uyku halsizlik oluyo ama sizin ki kadar degil. Hormonlar degisiyo ondan olabilir. Kafaya takmayin doktorunuza soyleyin yinede.😊😊
zhrszcylcn
salı günü kontrolüm var, o gün mutlaka derim artık. Çok teşekkürler