Asilduru Elimizden şu tlfnu bırakmamız lazım yazık karnımızda yavrumuzu radyasyona maruz bırakarak resmen kötülük ediyoruz bi de dua ediyoruz sağlıklı olsun diye😩bi gariplik yok mu sizce de arkadaşlar halimizde😞aha da bıraktım🙋🏼♀️