busragrgn Siz aynı oranda aynı maddeleri yeseniz bile hamilelikle birlikte kanınızda yükselen relaksin hormonu sindirim sisteminizde ilerlemeyi sağlayan düz kasları gevşetir. Meydana gelen gevşeme tükettiğiniz besinlerin sindirim kanalınızda daha uzun süre kalmasını sağlar. Bu da bağırsaklarda besin değerlerinin daha fazla emilmesi anlamına gelir. Yani ortalama bir değer vermek gerekirse hamilelikten önce yediğiniz bir elmadan 40 kalori alırken, hamilelikte yediğimiz bir elmadan 70 kalori alırsınız. Bahsettiğiniz meydana gelen kilo artışı bu sebepten :)