Aydgdu Merhaba, tabi ki zarar görmemiştir. Diğer arkadaşın da dediği gibi bu pozisyonda yatmak sadece anneyi rahatsız eder bir süre sonra, tansiyon düşüklüğü gibi. Eğer 2 saat sırtüstü yatınca bebek zarar görecek olsa bütün hamilelerin kendini sağa ya da sola bağlaması, yapıştırması falan lazım değil mi 😊 Hayırlı doğumlar dilerim.