Sevilypc sızı yalnız bırakıp gitmemiş sonuçta. Onunda babaannesi ona yapacağı son görev.biraz onu da düşünmek lazım sonradan vicdan azabı çekerdi bence gitmeseydi.ben o durumda olsaydım alınmazdım tamam kaynında eşin gibi tabiki olmaz ama ölüm sonuçta bu da