Nur1991
Kızlar özür dileyerek soruyorum hamileliğimin başından beri sürekli birşey çıkıyor🤦🏻♀️27+4 haftalığım yaklaşık 1 aydır wcdeyken özellikle vajinada dış tarafında şişlik var yumru gibi ayakta durunca yada WC de aşırı ağırlık var hissi ve ağrı var dun de iyice inceledim ve mavi damar damar olmuş 😱 Sertleşmiş görüntü olarak kötü duruyor ve ağrı yapıyor doktoruma ağrı var diyince rahim ağzına bakmıştı normal demişti bende bakınca varis olduğunu düşünüyorum haftaya kontrolüm başına gelen var mı ve normal doğuma engel mi?
Nur1991
Başına gelen yok mu hiç? Ya da çevre de duyan
BeybininAnasi
İlk defa duyuyorum. Konunuz anasayfada görünsün diye yazıyorum. Allah şifa versin