derinmavi selam kızlar, daha çok yeni hamileyim ben ama hamile kaldığımı öğrendiğimden beri zaman zaman artıp zaman zaman hafifleyen kasık ve bel ağrım var. sizce normal mi? sizde de oluyor mu? özellikle hareket edince daha çok oluyor.
Iimran derinmavi adet sancısı gibi ağrır ilk haftalardan benimde bikaç hafta sanki adetim sökülecek ama gelemiyo gibi ağrı yapardı sonra geçiyo normal yani canım
busepinar derinmavi bende de cok olurdu o hatta suan 14 haftalığız hala ara sora bel ve kaşık agrım oluyor doktorum normal olduğunu söylemişti kanama olmadığı sürece bu tarz ağrılar normal dedi