Feminenia Mehraba kizlar... Adet duzensizliyom oldu doktora gitdim folikul 24 mm olmuş dedi folikul kisti gibi duruyor və kendiliyinden gecib gidecekdir dedi yine bi endiselendim.. bu kist folikullar catlamayinca içerisine su toplanıb kist yaratiyormus, acaba önümüzdeki aylarda da folikullerim catlamayacakmi diye düşünüyorum yasadinizmi boyle şeyler?
Mucizemsinseenn Feminenia yumurta çatlamadigi zaman kist olur o da adetle atılır canım merak etme çoğu kişi de vardır :)
Feminenia Mucizemsinseenn Tamam canım rahatladım biraz ama regl olur olmaz doktora gidicem folikul buyuyub catliycakmi ona baktiricam