Rumeysa17 Kusura bakmayın biraz kötü bir konu ama lohusaligimin tam 30. Günü bugün. Kanamam 2 haftada bitti ama sonra çok acayip kötü kokan bir akintim olmaya başladı gerçekten kanamadan bile daha kötü kokuyor ne zaman biter normal mi sizde de oldu mu acaba
Dorukvedemirinannesi Rumeysa17 Normal doğum mu sezeryan mı canım? Sezeryanda kokulu akıntı olursa hastaneye gitmen gerek normal doğum yaptıysan onunla ilgili fikrim yok.
Elininanasi Rumeysa17 ben sezeryan oldum bende de oldu 😑😑😑doktorum normal dedi.ilaçlardanmiş dedi.ama çok kotudurse test yapariz dedi.gecti gitti ihtiyac kalmadi