Humeyra2014
esmaynyl
Susam05
Kadirvemalik
Kusta
Ogün gittik hastaneye nst de sancı yoktu açılma da yoktu eve geri gönderdiler. Bende çok kötüyüm diye bir tane magnezyum içip yattım 2 saat sonra lavaboya diye bir kalktım bi baktım suyum geliyor. Hemen apar topar tekrar hastaneye gittik sabah 4 de. Sancılarım gelmeye başladı 9 a kadar sancı seçtim ama hiç açılmam yoktu doktor geldi suyum bittiği için bebeği de riske atmak istemediği için ama yine istersen suni sancıyla açılmayı deneyebiliriz ama bebeği de tehlikeye atar bu dedi. Bende riski çocuğumda göze alamam dedim sezeryana aldılar. 29.09.19 da doğdu oğlum sabah 9. Da. İdrar yollarında sorun var ama buna rağmen taburcu edildik. Evlatcağzıma sütüm yetmediği için sarılık gibi oldu ve ateşlendi birde üstüne idrar yapamama durumu olunca tekrar dün hastaneye götürdük küveze alındı henüz net bir tanı konmadı bugün 12 de belli olacak.
Sizin de dediğiniz gibi kusma durumunda Doğumun başladığı doğruymuş.