Mucizebebegim3 bende ilk aylarda sıkıntı çektim. Doktorum ilk 3 ay ilaç krem vs kullanma dedi 2. Trimestirde kullanabilirsin demişti bol bol yürüyüş ve bağırsakları çalıştıracak meyve yoğurt gibi gıdalarla geçti şu an basurda kayboldu 22 haftalık hamileyim bu arada sizin yapmanız gereken kabızlığı engellemek bol bol su yürüyüş ve meyve..