LoveB bunlarıda doktorumdan öğrendim yani kendisi aynen böyle anlattı doğumda normal takvim değil de k ile başlayan bi takvim kullanılır dedı bn sonra araştırdım bulamadım bi türlü ismini kuva mı kuma öyle bişey dedi ama bilmediğim için aklımdada kalmadı zaten