Begdem Biz casual cadillac aldık ama sizin dediğiniz model de iyidir herhalde. Doğumum olmadı henüz kullanamadık ama geçen hafta sonu 4,5 aylık bebeği olan arkadaşımız bizde kaldılar kaldıkları süre arabayı kullandılar evin içinde. Puseti geniş olduğu için bebek rahat etti baya. Biz de arkadaş önerisi üzerine cadillaca öncelik vermiştik ama yine de bebek mağazalarını dolaştık. Onlar da cadillacla ilgili bilgi aldığımızda önerdiler o yüzden buna karar verdik.