gozde1267 Kızlar slm genitalde iğne batması hissi var ve 31. Haftadayım konuyla ilgili bilgisi olan lütfen bilgi verebilir mi 🙏
rukiye-02 gozde1267 bende de oluyordu dün doktora sordum kas ağrısı dedi magnezyum kullanmam için magnezyum yazdı siz yine de bi doktorunuza sorun bende korkmuştum ama kas ağrısıymış 33 haftalığım bende
RabiaMm Kızlar bu çok normal , artık bebeğiniz ağırlaştı ve aşağıya baskı yapıyor. Baş aşağı pozisyona geçtiyse de olur bu sızı
Mucizem_1 Ya ayni sey bende de oluyor ama daha 15 haftaligim.hep oluyor.ozellikle is yapinca ayakta kalinca cok fazla oluyor.yurumekte zorlanıyorum