Deletedmom124 valla bana dediği o kadar yorulursan 10 kiloyu kucaklarsan tabki normal dedi. Yorulmamaya bak dedi. Oturduğum yerde olmuyor zaten. Ne zaman bişey kaldırsam bi temizlk yapsam çok yol yürüsem oluyor. O yüzden hak verdm adama ☺️ birde çok güvendiğim biridir kendisi. Hareketi azaldı desem hemen görmek istiyor. Hareket çok önemli diyor. Ama az bi leke gelmiş yine deyince yine çok mu yoruldun diyor çok önemsemiyor