Nerminnn normal doğum yapmak çok sağlıklı ben yapamadım spinal sezeryan la doğum yaptım çevremde normal doğum yapanların çoğu önermedi geri kalanı önerdi dikişler fazla oluyor diyen var yıtlıyor diyen var eski haline dönüyormuş vajina ama ilk olduğu gibi olmuyormuş zaman neyi gösterecek bilemezsiniz kendinizi iki doğuma da hazırlayın derim ben normal doğumdan çok korktum ben çatı muayenesi dahi yaptıramadım çok doktor gezdim çatı muayenesi olmadan doğum yaptım kanamam başladı tekrar doğum yapacak olsam spiral yaparım ama 15 gün falan ayağa kalkamadım desteksiz çocuğumla çok ilgilenemedim demem o ki her iki doğumda da bozulmalar oluyor sezeryan olunca kesi izi normal olunca vajina bozulması sonuçta nasıl mucize birşey getiriyoruz dünyaya bunlara katlanmak lazım