Bebektsk ALLAH evladını sana bağışlasin çok güzel bi doğum olmuş sonunda bebeğine kavuştun ❤❤gerçkten de sancıyı nst de çekmek insanı çok yoruyor ve yıpratıyor, ben 11 saat sancı çektim yatarak ama sen benden daha fazla çekmişsin Allah yardım ediyor bir şekilde canım iyi yapmışsın normal doğumda direterek😙