Hilal53 Ben 25 haftalık 20 gündür doğum yapmış bir anneyim. Oglum, yaklasik 3 ay erken dogdugu icin cigerleri gelismediginden kuvezde suan yaklasik tahminen 3 ay kadar yaticak yogunbkimda Insanin basina gelmeden bilemezmis derler ya benimde basima geldi arastirmakdan ordan burdan sadece benim basima gelmedigini anladım ve erken dogum 20 kusur haftalarda dogum yapan cok cok fazla kişi var ve gittikcede kisi sayisi artiyor neden neden erken dogumlar artti sizce bu kadar
Ceylin96 Hilal53 canım bende 27+4 te Doğum yaptım suyum geldi kanama oldu ve doğurdum ama benim bebeğim yaşamadı maalesef bende seninle aynı fikirdeyim çok arttı erken doğumlar ne yapılabilir bunun için neden olur hiç bilmiyorum 🤷♀️
Ecemsbaby Hilal53 geçmiş olsun inşallah toparlar bebeğiniz iyice, Allah büyük. Ben de düşünüyorum neden böyle oluyor insan endişe duyuyor haklısınız. 2 hafta önce bile doğsa olması gerekenden erken olmuş oluyor. inşallah zamanında gelir bebekler.
Beybitooo Hilal53 benimde 27 haftada doğdu ciğerleri gelişmediği icin yaşamadı ben biraz sonradan ogrenmistim hamile olduğumu agir spor yaptım ve sigarayı hic bırakmamıştım sigara zaten erken Doğumu tetikliyormuş şimdi bir buçuk yıl geçti hamileyim ve çok dikkat ediyorum bakalım ne olacak
Mervee07 Hilal53 geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun. Erken Doğum çoğu zorunluklardan dolayı oluyor. Ve ben 28. Haftayı doldurmayı bekliyorum bebeğimi doğuracağım yatarak geçirmeye çalışıyorum. Kalp rahatsızlığım var benim. Ve çok korkuyorum.
Hilal53 Ceylin96 yaaa canim benim vefat mi etti hic yasamadi mi ? Size neden erken dogum dediler Bu artis asiri derecede fazla yedigimizden mi ictifimizden mi bilmiyorum
Hilal53 Ceylin96 yaaa canim benim vefat mi etti hic yasamadi mi ? Size neden erken dogum dediler Bu artis asiri derecede fazla yedigimizden mi ictifimizden mi bilmiyorum
Haribo42 Ceylin96 başın sağolsn cnm.. bir melek seni bekliyor cennette🌸 inş rabbim sana sağlıklı evlat versn inş en kısa zamanda
Hilal53 Beybitooo başınız sagolssun Peki doktorunuz hic rahim agzi kisaligi demedi mi bu hamilelginizde doktorunuz rahim agzi uzunlugunuza bakdimi peki ?
Beybitooo Hilal53 hayır demedi kanamam falan olmamıştı bi anda sancıyla hastaneye gitmiştik ve açılmam vardı şimdi 6. Haftada progestan kullandırmaya başladı 24.haftadan itibarende ciğer geliştirici iğneye baslicak şimdilik bi sıkıntımız yok çok şükür ben doktora yaptıgım hataları söyledim zaten kesinlikle sigara içmememi söyledi
Mervee07 Hilal53 geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun. Erken Doğum çoğu zorunluklardan dolayı oluyor. Ve ben 28. Haftayı doldurmayı bekliyorum bebeğimi doğuracağım yatarak geçirmeye çalışıyorum. Kalp rahatsızlığım var benim. Ve çok korkuyorum.
Mervee07 Hilal53 gelişimini tamamlaması için 22 haftalık olacağım yarın. Doktorumuz ilk 26 dedi beyninde kist gözlendi. Onun dağılması 28. Haftayı bulacağı için 28 dedi ben birazda hastanede yatayım en azından 32yi görelim dedim anne bebek ölümüyle sonlanmasını istemeyeyiz en azından kuvezde kalır dedi yaşayıp göreceğiz.
Ozlmslm Malesef bende 23+4 de ikizlerimi kaybettim hemde sancıyla gittim hastaneye biri 5 biri 6 gün yaşadı. Rabbim sizin bebeğinize uzun ömür versin. Bende rahim ağzı yetmezliğinden süphelendiler ama bilemiyoruz tabiki tamamen neyden oldu ama evet yaşamayınca bilinmiyor bende çok karşılaştım
Oglusum89 Hilal53 bilmiyorum erken doğumdanda cok korkuyorum 🙄 4 gundur koyu sarı acık yesıl gbi akıskan akıntım var demin öncede 1 damla kadr peceteye kan geldi fakt tuvaletmı yaparken zorlandım ordan geldi sanırım ama korkuyorum burdaki acilde sakır sakır kanaman olmasa bakmıyor bile napcagımı blmıyorum 😔 Dua edin nolur 28+4 gunlugm bişi olck die korkuyorum allaha emanet
Hilal53 Oglusum89 Canim yesilse enfeksiyon diye biliyorum ama doktora görün istersen Saglicakla zamaninda dogum yaprsn insaallah
Hilal53 Oglusum89 Canim yesilse enfeksiyon diye biliyorum ama doktora görün istersen Saglicakla zamaninda dogum yaprsn insaallah
Hilal53 Oglusum89 Canim yesilse enfeksiyon diye biliyorum ama doktora görün istersen Saglicakla zamaninda dogum yaprsn insaallah
Adablc Oglusum89 6 aylık hamıleyım kızıma hamıleyken 1 kez kanamam olmustu. Şimdi Oğlumda neredeyse 3-4 kez oldu.doktor dinlenmesiğin için kanaman olur demişti.birde cinsel ilişkide zorlama olursa