Demir ZeynepDemiraglar Fazla salgılanan östrojen hormonundan sebep oluyormuş normalmiş.Benim burnumu sildiğimde peçeteye silik şekilde geliyordu yoğun olmadı.Ama sizin ki fazlaysa doktoruna danışmalısınız.
firdevs ZeynepDemiraglar tansiyonunu kontrol et canım yüksek tansiyon burun kanaması yapıyor dikkat et kendine bir de doktoruna danış her kanama herkesle aynı olmayabilir tatlım en doğru olanı doktorun söyler 😘