MiyaseGnel siz önerim 0.5’lik şişelerde su alın. Bi kolisinde 24 tane var göreceksiniz nasıl içiyorsunuz. Ben üşeniyorum bardağa su doldurmaya 😂😂 ama öyle 2 litre su içmeye başladım. İçtiğiniz su miktarınj gördükçe gaza geliyorsunuz bide😀 su hatırlatıcısı diye bi uygulama var onu da indirin faydası olacaktır