asyaa15 8+4 üz . Düşük riskim vardu 2 hafta önce de kanama ile gitmiştm acile iki gün kalmıstım kanamam kesilmişti. İçerde kesenin arkasında kanamam vardı ama . Oksapar iğne progestan hapı ve iğnesini kullanıyorum. Bi saat önce siyah renkde leke gelmeye başladı bildiğiniz siyah tonda. Acil e gittik hemen kalp atımları var dedi dr iyi dedi ama düşük riskn var yine ilaçların varmıs zaten artı bsey yok maalesef dedi gnderdi. Yani yapacak bsey yok diyerek gnderdi 😢😑 içim güp güp. Belirtilerm hala dewam kanamam şiddetli degil az az ama siyah renkde. Yaşayan varmı napmam lazım yatıyorum sürekli Rabbim yardımcımız olsun 🙏🙏Dua edin Nolur.
Mrvm005 asyaa15 koyu renkli oldugu icin icerde olan kanama disari cikiyor diye biliyorum. Taze kan olmadigi muddetce sorun yok demisti.
Gulgulcan asyaa15 kanın rengi kırmızı olmadıkça bisey olmaz demişti doktorlar benimde olmuştu kahverengi bordo siyaha döndü sonra tamamen kesildi canım Allah şifa versin yürüyüş yapma iş yapma sadece lavaboya kalk ve ilişki yasak canım
Yasmncm asyaa15 canım benim 6. Hafta lekelenmem oldu dusuk riskim vardı sonra gecti 9. Hafta simsiyah lekeler geldi aynı senin dedigin gibi olabilir demişti doktor bebek iyiyse sende canını sıkma bir sorun olmayacak inş
Burcak93 asyaa15 bende 8. Haftamdayım dünden beri kırmızı renkte kanamam var . Aynı tedaviler banada uygulandı
Anne1_ Canim bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ama siyahsa eski kanamadır vücut onu atıyordur endişe etme bence kırmızı olunca sıkıntı içerde kalan kan kahve yada siyah oluyor diyorlar seninkine öyledir eski kandır ınsallah bebeginede sanada bisey olmaz allah esirgesin sizi
asyaa15 Mrvm005 yani içerde kanamam var o bi şeklde çıkacaktı dısarı 2 haftadır duruyor içerde kese şeklinde odur inşallah Allahım miniğe bsey olmaz inşallah
asyaa15 Gulgulcan dikkat ediyordum öğrendiğimden beri canım sürekli yatıyırum içerdeki biriken kanamadır diye ümit ediyorum inşallah bsey olmaz
asyaa15 Yasmncm aynı haftalarda yaşamışız. İnşallah olmaz bsey canım bebek iyi dedi dr ama heran aklım onda Rabbim yardımcımız olsun inşallah
Guldenece_2525 asyaa15 canım muhtemelen o içerdeki kanama alanını atıyorsundur..beni de öyle olmuştu kanama alanım vardı dr. ya rahîm emer bunu yada kahverengi leke olarak atarsın dedi tam 20 gün leken oldu geçti.bende progestan kullandım
asyaa15 Guldenece_2525 progestan alıyodum alttan smdi koyamam herlde agızdan alıyorum. Faydasınu gördm . İğneyede başlamıstık 3 tanesini bi vurunuyoduk. Belki onların etkisiyle temizleniyor
Guldenece_2525 asyaa15 benim kanana alanım 7 cm idi büyüktü yani 11.haftamda oldu şuan 21 hafta olduk hayırlısıyla dikkat et kendine düzelir inşallah
asyaa15 Guldenece_2525 bnm kaç cm bilmiyorm . Dr ikiz mi die sordu kanamayı kese sandı. İnşallah gecicidir içerdeki biriken kanama gidiyodur. 🙏🙏