Mirayemir canım sanırım sancı onlar 😅😅 bende bu ne dıyordum 37+3 te nst desancımcıktı ben yok dıyordum doktora doktor kagıda baktı var hıssedıo olman lazım dedı ozmn hıssettıgım seyler sancı dedım bende genelıkle aksam oluyor dedım gercekten de aksam olunca agrılarım artıyo belım fılan muthıs agrıyo bazan karnım adet agrısı gıbı agrıyor ve kasıklarım cok agroyor bebegım kasılıyor degısık seyler oluyor persembeye sezeryan var ama ozmnı bekler mı bılmıyorum