Tugce1803 ozgeecan9 Takvime göre 13 Ekim. Şafak 15🙋♀️İnşallah bu ay benim ve tüm isteyenlerin ayı olur🙏
maviruhum Benim yarın olmam lazım umarım olmaz ☺️🙏🏻 Adet belirtilerim var sadece bide feci grip oldum🤷🏻♀️
Aykam123 maviruhum Bende hatta kanama vardı. Adet başladı sandım. 1gün sonra kanama olmadı. Ana sırtım ağrıyor, karnım ağrıyor, göğüslerim ağrıyordu. 5gün kan artması. Test yaptım hamileydim. Amma çok zor hamilelik bende. Allah size rahatını versin
maviruhum ozgeecan9 biz 1yıldır evliyiz tam. 9aydırda deniyoruz, ovulasyonla filan ama olmadı henüz. Hepimiz inşallah tez vakitte güzel haberlerle geliriz
hlmc ozgeecan9 benimde 6 ekim bugün 5 günüm var, dün 6 gün önce erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı siz herangi bi test yaptınız mı acaba :)
ozgeecan9 maviruhum insallah canım bende 6 yıllık evliyim 5 yaşında bi oğlum var ikinciyi istiyoruz kısmetse 3 kürtaj oldum pıhtılaşma varmış yeni öğrendik bu ay ovulasyon takibi yaptım hayırlısı insallah hepimiz için🙏🏼
maviruhum ozgeecan9 iğnesi var sanırım onun kullanmanız gereken eğer doktor kontrolünde devam ederseniz bence sağlıkla kucağınıza alırsınız Allahın izniyle
serapates Hamilelerin duası geçer derler, Allah herkesin gönlüne göre versin kızlar Allah kimsenin kucagını boş bırakmasın dualarım sizinle 🙏
ozgeecan9 maviruhum aynen canım suan coraspin kullanıyorum hamile kaldığım gibi iğne baslanacak bakalım 6ekimi bekliyorum😊