Selam kizlar 🙋🏻♀️
Kolay bir dogum icin surekli hareket edilmeli gibi seyler duyuyorum etrafdan ama ilk gebeligimde dusukle sonuclandi suanda 15+3de hala dewam ediyor tehlikem ayakta azicik durunca karnimin o kadar buyuk olmamasina raqmen birsey asagi cekiyo gibi oluyor rahimde kasilmam var genital bolgeme ve makata agri vuruyor bu yuzden yatiyorum dewamli normal dogumu cok istiyorum ama korkularim simdiden basladi gebeligini yatarak geciripde kolay dogum yapaniniz var mi acaba 🤔😢