Cansuay87 Kızlar 26 haftalık gebeyim rahmimmi vajinammı anlamadım çok ağrıyor bazen kasılıyo neyden oluyor acaba 🥺
Turna20 Cansuay87 rahim derken tam olarak neresi? Çünkü 26 haftalık gebelikte rahim nerdeyse göbeğin üstüne kadar çıkıyor. Kasıkların mı acaba canım?
R_abia Cansuay87 çatı ağrısı muhtemelen. Ordaki kemikler ağrıyor gibi değil mi ? Yatakta dönerken ve yürürken daha çok olur ağrısı
AyselNhtGoksu Cansuay87 Cansuay87 endişelenmeyin aynısı bende var. Doktorum rahmin büyüdüğü için rahme tam tarif ettiğiniz yerlerden yani dış dudaklarımızın içlerinden, kasıkların altından bağlı ipliksi dokular varmış. Rahim büyüdükçe ip gerilir ve ağrın olması normaldir dedi. Ben de çok takılmıştım stresten migrenim tutmuştu. Ne kadar rahatsak bebişlerimiz de o kadar rahat. Ben de tam 26+3 :)
Turna20 Cansuay87 yani ağrısız hamilelik geçiren var mı çok merak ediyorum doğrusu. Ağrılar hep oluyor. Ağrının boyutu önemli aslında...dayanılmazsa, dinlenince bile geçmiyorsa mutlaka dr a gitmek gerek, diğerlerine alışmak lazım