Gonca0881 Kızlar beşik aldık ama dolar doğmaz beşiğe koymicam biraz kendini toplayana kadar falan anakucağı ya da ana dizi almak istiyorum sizce hangisini almalıyım önerileriniz neler acaba
Heather Gonca0881 ben ana dizlerini çok beğeniyorum pratik geliyor bana. Hem sallanabiliyor yatak oturak oluyor. Almayı düşünüyorum ben de😊
Didemalkanendik Oğlumda 7-8 aya kadar kullanmıştım gerçekten rahat oluyor geceleri beşiğinde gündüzleri ana kucağındaydı şimdi bu bebeğimde de alıcam inşallah
Didemalkanendik Gonca0881 baby go kullanmıstım oğlumda canm bunda da bakıyorum bakalm şimdilik aynısınıda alabilirim
Heather Gonca0881 vuava diye bi markanın ürününü beğendim ben videosu da vardı hatta hoşuma gitti onu almayı düşünüyorum😊
Gonca0881 Heather benimde aklımda nuna leaf ev tipi ana kucağı vardı sonra düşündüm bu kadar para vermeye gerek yok sizin dediğinize yöneldim ama bakalım 🤔
Heather Gonca0881 bende fiyat konusunda yöneldim bu ürüne zaten çünkü beşik bebek arabası o bu şu derken ciddi bütçe gerekiyor. Elimden geldiğince iyi ve uygun gördüklerime bakmaya çalışıyorum bu yüzden. Gönlünüze göre olsun inşallah herşeyler😍
Gonca0881 Heather onu kullananlar memnun ama sinekliği yok yazın zor olur bebek için diye düşünüyorum arada kaldım yine 😔