abg arkadaslar iyi aksamlar ikiz gebelik 34. haftadayim bir haftadir sari uzayan kokusuz akintim var peceteye gelen daha once yasayan varmi doktorunuz ne dedi ?
LeylaCan abg canım bunun yanında sancı gibi bişeyin var mı? Benim ilk öyle enfeksiyon çıktı fitik kullandım gecti. gecen yine geldi kontrol edildi nişanımmış canım bazılarında yavaş yavaş geliyormuş bu dediğim 36.haftada diğer enfeksiyon 34.haftadaydı
Oglusum89 abg 29. haftamdayım bendede 4 gundur gelıyor gunde 2 yada 3 kez pazartesı doktora gidicem cok tedirgin oldum acıkcası 🙄
aysenuurkoz Normal canım korkmana gerek yok gebeliğin son ayları büyük olasılıkla oluyor bende de var ve fitil öneriyorlar genlerde vajina yoluyla alınıyor 😊
Minetuncer aysenuurkoz bende kullanıyorum fitil ama sabahına geri atıyor olduğu gibi biraz erimiş oluyor. Normal mi sizde de oldu mu öyle ben mi yanlış uyguluyorum acaba
blgkstk Minetuncer yapısı çok sert olan tabletleri ıslatıp kullanmak gerekiyor. Bir de mümkün olduğunca derine itmek. Bir de böyle deneyin
abg cok tesekkur ederim cevaplariniz icin bende pazartesi kontrolum var soracagim doktoruma hepinize saglikli gebelikler ve dogumlar ❤️