33Fatma canım şeker yüklemeni yaptır.Benim suyum da üst sınırdaydı ve gebelik şekeri de çıktı.Sonra günde 4 kez şeker ölçtüm doktorum izledi,sınırı çok aşmadığım için haftada 2 gün(yine 4 defa) ölç dedi.
Hem şekerin hem suyun yüksek olursa bu bi erken doğum riski oluşturabiliyor.Ama benim doktorumun dediğine göre 22-30 haftalar suyun en yüksek olduğu dönemmiş.Nen şimdi 34üm ve normale indi suyum.