Sahika3 Arkadaşlar 2 gün önce sabah kalktığımda göğsümün ucundan sıvı gelmişti tişörtüm ıslanmıştı. Ertesi gün yine gelir mi diye kendim sıktım bir damla süt belirdi ucunda. Daha 15 haftalık, bu normal bir durum mu yaşayan var mı?
Mrvm005 Sahika3 normal olabilir ama sikmayin erken dogumu tetikliyor diye kkumustum. Bide ilk sut degerli derler ya o yuzden kendiliginden geliyorsa bisey diyemem ama siz hic dokunmayin hatta doktora danisin bi derim ben
Sahika3 Mrvm005 böyle bir durumun şimdiden olacağını hiç düşünmediğim için bir kere sıktım ama daha yapmam zaten