Melikekpln benım de kanama alanı vardı keseden de büyüktü ama maalesef düşük yaptım doktor hatasından dolayı evet bana progestan vermişti ama dinlen hiç kalkma diye uyarıda bulunmadı bende ondan dolayı kalktım yürüdüm dısarda gezdim ondan dolayı kaybettim bebeğimi böyle seylerde önemli olan dinlenmek hep yatmak canım zaten burdan okuduğun kadarıyla dinlenerek yatarak cogu arkadaş atlatmış inşallah sen de atlatırsın 🙏