Minica_Eylul canım ben egıtım aldım ve suanda da sezeryanla dogum ypmıs bır anneyım. Cok faydalı seyler anlatılıyor senı doguma hazırlıyorlar. Ben manısada aldım egıtımı yaklasık ıkı uc saat surdu. Şahsi düşüncem anlatılanlarla pek ilgin olmuyor. Benım oyle oldu yada oyle acıklayım. Hersey zaten annelık ıcgudunle olusuyor. Orada sana teorik bılgı verılıyor fakat emzırmen tamamen ıcgudusel. Bebegının altını alman onu yıkaman hersey dahil.. pısman mıyım tabıkı degılım bence herkes bılınclenmelı ucretsız bır egıtım herkes fayalanabılsın dıye. Bır yakınım giresunda aldı pılates topunda rahatlatıcı hareketler de gosterılmıs. Krız anında yanı dogum basladıgında napman lazımdan tut herseye kadar anlatıyorlar sana .