Happymamizmir Kan testini ne zaman yaptınız kızlar doktorum hala yapmadı sadece ilk 4 haftalıkken yeni öğrenmişken yaptıı 10+5 deyim ve çok üşütüyorum iki gündür Bilgilerinizi paylaşır mısınız