serapates Merhaba arkadaşlar dogumuma az kaldı nasipse bugün aktarcıdan Meryem ana elı otu aldım bir adet nasıl kullanılıyor acaba bilen biri yardımcı olabilir mi?
DilekH serapates canım benim görümcem kullandı. Bir adetini su dolu kabın içine bırakıyorsun bitki açıldıkça senin de açılman oluyor ve doğumun kolay oluyormuş . Görümcemde işe yaramadı inşaAllah siz faydasını görürsünüz
Mervegrkl serapates Benim arkadaşım da kullandı. O açılınca doğuma aldıkları zaman biri o bitkiyi sudan çıkartmadı gerekiyormuş.
Delal123 DilekH ya onun faydasını kimse görmüyor galiba yada yanlış kullanıyoruz sanırım. Bende kardeşim umreye gittiğin de getirttim ama nasıl kullanacam bilmiyorum
Oznurcakir Bizimkiler almıştı doğum tam gerçekleştiği zaman gerçekten Meryem ana eli açıldı 🙈bi kutuya koyun içine su . Sudan icin iyi geliyomus bittikçe içine dökün
NurBulut96 Doğum başladığı anda yakınınız tarafından bir bardak su içine konuluyormuş suyla birlikte açılıyor ve Rahim de onunla birlikte açılıyormuş. Doğum biter bitmez de çıkarmak gerekiyormuş açık kalırsa rahim de açık kalırmış benim bildiğim bu 🤗
Cnn123 Doğuma gidicek kadının sancıları başladığında. Meryem ana otu suya konur ve 1, 3,5,7 tekli sayılar olmak üzere 1 kere okuncaksa hepsi 1 kere 3 kere okuncaksa hepsi 3 kere . Fatiha Felak Nas ihlas inşirah ayetel kürsi Meryem Suresi okunur suya üflenir içebilirse içsin. “Bu benim elim değil, Fatıma anamızın eli, Şafi isminle şifa ver.’ Dua edilir. Doğum yapıldıktan sonrada hemen ot çıkarılır ki rahim toplansın diye