Merhaba bende 23+4 üm 5 haftalıktan itibaren çınarlıya gidiyorum aslı hanıma muayene ücreti yanlış bilmiyorsam 65 liraydı ikiliye ne kadar verdik hatırlamıyorum ama ayrıntılıya 200 lira vermiştik. Ben memnunum açıkçası 5 haftalıkken kese göründü 7 haftalıkken kalp atışı dinledik 10 haftalıkken hareket ediyordu 12 haftalıkken cinsiyeti öğrendik benim gebelikte bir riskim yok acil doktora ulaşmam gerekmedi şimdiye kadar doğum ücretlerini bende sormadım açıkçası daha